دانشجویان پرستاری اصفهان مهر92

دانشجویان پرستاری اصفهان مهر92
دراسمان نیست کاری پرستاره تر از پرستاری 
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجویان پرستاری اصفهان مهر92 و آدرس parastariesfahan92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 متولدین فروردین : معلومه که چیز خوبی داره اتفاق می افته. اینو خودت هم حس می کنی و نیازی نیست ستاره ها بهت بگن. مساله جالب اینه که تغییری توی خودت به وجود اومده یا در حال به وجود اومدنه که باعث شرایط مثبتی می شه و حسابی خوشحالت می کنه. اگر یکی از دوستات سعی می کنه تو رو کند کنه یا توی کاری که می خوای بکنی «نه» بیاره، ازش در این هفته دوری کن. روز سه شنبه شرایطی جادویی داری برای لحظاتی معنوی. اگر وبلاگی داری که بهش سر نزدی یا دفترخاطراتی که سراغش نرفتی یا چنین چیزی، حتما روز سه شنبه تا پنجشنبه سراغش برو و چیزی توش بنویس. حتی شده یک خط.

 متولدین اردیبهشت : وقتی خودت آروم نیستی، نمی تونی کس دیگه ای رو هم آروم کنی یا کاری رو به سرانجام برسونی. اجبار به تموم کردن یک کار یا مشارکت در یک چیز، به نفعت نیست. اگر لازمه کاری رو برای دیگران بکنی اول فکر کن که اون کار رو برای خودت کرد یا نه و اگر جواب منفی است، برای خودت وقت بیشتری بذار. اگر با کسی به شکل جدی در رابطه هستی، شاید وقتش شده باشه که قدم بعدی رو بردارین و کاری رو بکنین که اوایل فکرش رو هم نمی کردین. روز دوشنبه یک حرکت دو نفره معنوی در انتظارته و اگر الان با کسی نیستی و برنامه ای نداری، سعی کن وقت رو با کسی بگذرونی و کاری بکنی که به روحت انرژی بده تا به جایی برسی که می خوای.

 متولدین خرداد : فکر کردن دائمی به یک تغییر خسته ات می کنه. آدم باید تکلیفش رو با خودش روشن کنه که چیزی رو واقعا می خواد و آیا واقعا حوصله سراغش رفتن رو هم داره یا نه. ستاره‌ها با کسانی آشنان که چند ساله هی می گن «بالاخره اینکار رو می کنم» بدون اینکه بهش نزدیک بشن و کسانی رو هم میشناسن که جایی هستن که می خوان و دلیلش هم اینه که چند سال تلاش کردن و هر روز یک قدم به چیزی که می خوان نزدیکتر شدن. اگر داری به چیزی فکر می کنی ببین می خوای براش قدم هم برداری یا نه و خودت رو اذیت نکن. یک تولد یا جشن یا چنین چیزی در پیش است که توش انرژی خوبی تقسیم می شه و سهم خوبی هم به تو می رسه. ماه کامل در روز شنبه و یکشنبه چیزهای جدیدی رو بهت نشون می ده و خوبه که اگر لازمه مستقیم در مورد این چیزها با یک نفر حرف بزنی.

 متولدین تیر : قبلا نگران چیزی بودی ولی الان دیگه نیستی. این هم می تونه خوب باشه هم بد. اگر فقط موضوع رو فراموش کرده ولی هنوز تهدیدت می کنه باید دوباره بهش فکر کنی پس بخصوص در روزهای یکشنبه تا سه شنبه این هفته به این فکر کن که آیا لازمه در مورد چیزی که فراموشش کردی اقدامی انجام بدی یا نه. این شنبه ماه کامل می شه و از پنجشنبه مریخ به خونه هشتم مشارکت های عمیق تو می رسه. در این سه روز (از پنجشنبه تا شنبه) مواظب کارهات باش چون انرژی ای که نباید توی وجودت غلیان خواهد کرد و باعث خواهد شد خطر «تصمیم بد» شدیدا تهدیدت کنه. به شکلی عجیب مورد توجه کسی هستی و وقتی بفهمی قول میدم که تا چند لحظه نتونی هیچ عکس العملی نشون بدی. حواست باشه که سریعا «آره» یا «نه» نگی.

متولدین مرداد : یک خصوصیت بزرگ این هفته، حضور هزمان مریخ در خونه چهارم عشق و ماه در روز شنبه است. این ترکیب باعث می شه از سه شنبه تا جمعه و حتی شنبه و یکشنبه نور خوبی روی زندگی تو باشه. اگر می خوای اعترافی عاشقانه بکنی یا پاسخ مهمی بده، وقتش دقیقا همین تاریخ است و فضا به سمت جواب مثبت گرایش داره – البته بدون شک تصمیم تو مهمتر از دیدگاه ستاره ها است چون درکت از زندگی بیشتره! در طول این هفته سوار قایق معنویت باش و سعی کن چند فضای پر انرژی و معنوی برای خودت خلق کنی. این می تونه یک بعد از ظهر تنها با موسیقی، شعر و شمع باشه یا ساعت هایی خوب با دوستانی صادق که می تونین با هم به درجه جدیدی از معنویت، احساسات یا برداشت از دنیا برسین.

متولدین شهریور : تا وقتی که ماه به نقطه جدیدیش نرسیده‌ (شنبه بعدی) هیچ تصمیم بزرگی نگیر. این هفته برای متولد ماه شهریور هفته چندان پر انرژی ای نیست پس اگر احساس تنبلی داشتی سعی نکن بهش غلبه کنی و باهاش سر کن. روز دوشنبه انتظار تغییری در شرایط عشقی می ره که حتی اگر خبرش بهت نرسه، در زندگی ات موثر می شه. ممکنه کسی به تو فکر کنه بدون اینکه بهت بگه و ممکنه صادقانه مساله رو بهت اعتراف کنه ولی همونطور که در خط اول هم گفتم، این هفته ، زمان تصمیم های بزرگ نیست. صبر داشته باش و حوصله کن. اون قول قدیمی انجام نشده که حدس می زنم قبلا هم ازش حرف زده باشم، هنوزم منتظر انجامه.

متولدین مهر : در شرایطی که همه ازت می خوان آدم مرکزی گروه باشی و کارها رو بر عهده بگیری یا چیزهای مهمی رو انجام بدی، خودت دوست داری کمی کنار بکشی و میدون رو به بقیه واگزار کنی تا ببینی که آیا اونقدر که از تو انتظار کار دارن، خودشون هم اهل کار هستن یا نه. پیچیدگی هایی در زندگی بوده که با اومدن ونوس به کنار ماه روز شنبه، حل خواهد شد. تغییر کوچیکی در محیط کار یا زندگی یک بار دیگه انرژی مثبت رو توی خونه جاری کرده یا خواهد کرد. چیزی هست که می خوای بخری ولی دست دست می کنی. اگر می تونی بخرش چون بهت انگیزه های مثبتی خواهد داد. از زندگی لذت ببر و برای اینکار بدون که اگر قراره اتفاق بدی بیافته، بهتره زودتر بیافته – حتی اگر دردناک باشه.

متولدین آبان : زمانی که برای خودت می ذاری کمه! این هفته انرژی، زمان و توجه بیشتری برای خودت بذار. ممکنه حتی لازم باشه تغییری در ظاهر بدی یا لباسی بخری یا کیفت رو عوض کنی یا چنین چیزی. اگر آدم برای خودش تکراری باشه،‌ برای محیطش هم انرژی منفی خواهد داشت. یک تغییر خیلی ساده، توجه زیادی رو جلب خواهد کرد. از کارهای جدید با این فکر که ازت وقت میگیره و باعث می شه به چیزهای «مهمتر» نرسی دوری نکن. کارهای اجتماعی در این هفته بسیار مهم هستن چون دریچه هایی می شن برای اتفاقات جدیدتر و هیچ کس مثل متولد آبان،‌ در این هفته نیازمند اتفاق های جدید نیست. اگر نسبت به چیزی احساساتی تند و خشن داری، حتما بروزشون بده چون اینها اصلا نباید توی ذهنت بمونن. شنبه یک راز برات افشا می شه یا رازی رو افشا می کنی. دوستی واقعی یعنی رازداری.

متولدین آذر : در گروه بودن باعث می شه کارها بهتر پیش برن. این هفته تنها نباش و کارها رو تنهایی پیش نبر. یک حرف کوچیک که می شنوی ممکنه نظرت رو در مورد موضوعی به کل تغییر بده و اتفاقا این تغییر نظر کاملا به نفعت تموم می شه. اصلا از اینکه بگی نظرت عوض شده نگران نباش چون هر کس (بخصوص متولد فوق العاده ماه آذر!) حق داره نظرش رو در این هفته تغییر بده. از آسمونی که توش ماه شنبه، ونوس و مریخ کنار ژوپیتر هستن نباید انتظار ثبات داشت. ونوس از الان تا پنج روز دیگه توی خونه تو است و فرصت خوبی داری که از آهنربای قوی عشقی که اطرافت تشکیل داده استفاده کنی و هر کس که لازمه رو جذب خودت کنی. بخصوص پنجشنبه تا شنبه با همراهی ژوپیتر باعث می شه عملا هر جا که باشی جذابترین موجود جمع بشی.

متولدین دی : از اینکه همیشه وظیفه داری یک کار مهم بکنی فاصله بگیری و مدتی رو زیرپوستی و راحت و خوشحال بگذرون. آدم شفافی هستی و آدم ها می دونن داری چیکار می کنی و نتایجش دیده می شه ولی بد نیست آدم گاهی هم کمی زیرآبی بره و کم سر و صدا باشه. محبت کردن به یک نفر رو فراموش کردی و تقریبا هر روز به این ماجرا فکر می کنه. اگر لازمه بهش محبت کنی اینکار رو بکن و اگر قراره دیگه رابطه ای نداشته باشین، این رو هم بهش خبر بده. آدم ها حق دارن وضعیتشون رو بدونن اما متاسفانه سردرگمی ای جدی در آسمون دیده می شه. روز دوشنبه تلاشی عاشقانه شکست می خوره ولی نگران نباش چون صف طرفدارهات از همیشه طولانی تره و اتفاقات خوبی در پیشه.

متولدین بهمن : سنگینی یک نگاه هنوز باقی است. انگار کسی ازت ناراضی بوده یا کسی با کاری دلت رو شکسته و هنوزم اثرش باقی است. اعصاب متشنج دیده می شه و شدیدا امیدوارم مال تو نباشه چون اصلا حس خوبی نیست. چیزی در جریانه که فکر می کنی کم اهمیت است ولی بعدا ممکنه این عدم توجه بهش حسابی دردسر ساز بشه. سعی کن جدی اش بگیری و در آینده ریلکس تر باشی. سوال سختی در انتظار جواب گرفتن است. این جواب نباید بیشتر از یک ماه عقب بیافته پس حواست باشه دیر نکنی چون ممکنه اصولا موضوعیت خودش رو از دست بده. پنجشنبه ستاره عشق می درخشه و اگر سورپریز، هدیه یا چنین چیزی منتظرت نباشه باید متعجب بشی یا در بخشی از زندگی تجدید نظر کنی. هر چی باشه هر کسی یکی رو لازم داره که سورپریزش کنه!

متولدین اسفند : تقریبا به هر چیزی که دست زدی جواب لازم رو نداده. اشکال هم نداره چون چند قدم دیگه که بری خیلی هاشون ب نتیجه خواهند رسید. ادامه دادن مسیر مهمترین هدف متولد اسفند در این ماه است. سعی کن در این هفته جبهه های جدیدی برای خودت باز نکنی،‌ کار جدیدی شروع نکنی و با کسی درگیر نشی. حتی یک متلک یا شوخی می تونه باعث بشه انرژی ای که می تونستی صرف بستن پروژه های قبلی و به نتیجه رسوندن کارها بکنی ، هدر بره. از سه شنبه تا شنبه با بودن ونوس در خونه اول توجه شخصی، جذابیتت در اوج خواهد بود و یک لبخندت می تونه آدم ها رو پر از انرژی مثبت کنه و باعث بشه بهت معتاد بشن! اگر می خوای ازش استفاده کنی بسیار احتیاط کن چون داشتن اسلحه‌های بیش از حد قوی، مسوولیت زیادی می یاره!


نظرات شما عزیزان:

الله دینی
ساعت11:18---21 آذر 1393

اربعین حسینی تسلیت باد



شقایق
ساعت22:02---19 آذر 1393
منم زیاد سر میزنما
خخخخ
پاسخ:مرسسسسی لطف میکنی عزیزم!


الله دینی
ساعت17:02---18 آذر 1393

بله...
حالا به قول شما کاشکی پیش میومد همش سرکاریه. اما من منتظر اسب سفید رویاهام می مانم. (تبلیغ جدید سایپا: تینا خانوم) خخخخخخ



karimian
ساعت21:16---17 آذر 1393
وايييييييييييييييييييييي خواهش ميكنيم،اختيار دارييييييييم نسيم جون . اصلا با اين كه وظيفمون نيس ولي خب منت ميزاريم بر سر اين وبلاگ....
اقاي اله ديني واسه شمام مسائل عشقي ميگه فال؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نكنه واسه همه ماها اينطوريه؟؟؟؟؟؟!!!!
من اعتراض دارم اين فال با احساسات همه داره بازي ميكنه ......الان من دچار شكست عشقي شدم پاسخگو كيه؟؟؟؟
پاسخ:الهام جان نوشابه میخوای برات باز کنم؟! قابلتونو نداره ها!!!خخخخ دیگه به من ربطی نداره شکست عشقی خوردی.بچسب به درست خانوووم..!!


عمادی
ساعت19:45---17 آذر 1393
بازم مثل همیشه خیییییلی ممنون نسیم
پاسخ:خواهش می کنم عزیزم!


الله دینی
ساعت6:34---17 آذر 1393
ذره ذره ......
آسه آسه.....
یکدفعه به خودم میجنبم دیگه کار از کار گذشته.


الله دینی
ساعت22:13---16 آذر 1393

راستی ترشی لیته الان چنده؟



الله دینی
ساعت22:12---16 آذر 1393

والا انقدر با ایما و اشاره حرف زده که خودشم آخر متوجه نشده.
چرا چند پهلو صحبت میکنی: یکدفعه بگو برو ازدواج کن دیگه. خجالت بکش یکم. من قصد ندارم میخوام درسمو ادامه بدم .


پاسخ: وا آقای الله دینی کجاش گفته برو ازدواج کن آخه؟ فقط ی ذره زیادی کلمه عشق رو به کار برده...!فقط یه ذره ها...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ یک شنبه 16 آذر 1393برچسب:, ] [ 21:14 ] [ نسیم نیکبختان ]
درباره وبلاگ

از آسمان پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: وسیع تر از من است از کوه پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: مقاوم تر از من است از آینه پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: پاک تر از من است از آب پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: زلال تر از من است از مادر پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: مهربانتر از من است از پیامبر پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: از تمام یارانم به من نزدیک تراست ازخودش پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: خادم خدا ....... سلام ما دانشجوهای ورودی مهر 92 پرستار ی اصفهان هستیم به وبلاگ ما خوش اومدید امیدوارم اوقات خوشی داشته باشید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 134
تعداد نظرات : 2407
تعداد آنلاین : 1



دریافت کد جملات شریعتی